vrijdag 27 juni 2014

Afscheid nemen





Het was een super tof schooljaar!!!
Bedankt Juf Lisa voor de goede zorgen!!
Bedankt voor de leuke bijlessen !!!
We hebben samen heel veel toffe momenten beleefd!!
Ik zal iedereen super hard missen!
De school  was ook super tof !!


Zoƫ






6b ik ga jullie mega veel missen!!!
jullie waren de beste klas ooit!!!!


Margot!








bedankt voor het toffe schooljaar juf lisa ik zal  de klas super hard missen
bjarne




Dit was een super tof jaar  ,
Jammer genoeg gaan we naar het middelbaar
en moeten we sommigen missen .
Ik wens jullie allemaal succes in het middelbaar !!!!!!
Joren




bo dit was de beste klas oooooooooit thanks voor de beste jaren van mijn leven ik zal julie zo hard missen


ik wens iedereen het beste toe
juf lisa je was de beste
ik hoop dat we nog contact gaan hebben want zo n klas kan ik niet verlaten


femke




het was een heel tof jaar allemaal
Bravo voor jezelf!!
#R.I.P.


bedankt voor de beste tijd van mijn leven allemaal
nu moeten we elkaar missen !


gr delphine




bedankt voor het supertoffe jaar op de capucienen, ik zal jullie allemaal missen zon toffe klasgenoten vindt je nooit meer!
Shakira




Ik ga jullie echt missen!! We beleefden supertoffe momenten die ik echt zal missen. Zo'n leuke en toffe school zoals de capucienen vind je nergens!
-xx- Marie



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik kijk je berichtje zo snel mogelijk na!
Groetjes, juf Lisa

type="tekst/javascript” src=https://mylivechat.com/chatinline.aspx?hccid=92252608>